Activarea facturii prin e-mail, posibilă de pe platforma on-line

Social

Utilizarea platformei on-line dedicate clienților, de pe site-ul www.aquatim.ro vine cu o serie de avantaje, dintre care menționăm unul foarte util în această perioadă. Este vorba de activarea facturii prin e-mail, pentru toate categoriile de clienți, persoane fizice, asociații de locatari etc.

Aquatim recomandă clienților activarea acestei opțiuni, cu care au întotdeauna siguranța primirii facturilor la timp, pot economisi timp și spațiu pentru organizarea corespondenței și, nu în ultimul rând, contribuie la protejarea mediului.

Activarea ese posibilă numai de pe platforma dedicată clienților și implică, firește, înregistrarea ca utilizator, operație pentru care e nevoie de o adresă validă de e-mail și două informații de pe factură: codul de client („cod incas”) și numărul contractului. Un utilizator înregistrat pe www.aquatim.ro poate activa factura prin e-mail în doi pași: după accesarea contului, se selectează „ACTUALIZARE DATE”, apoi „CONFIGURARI”, unde se bifează în căsuța corespunzătoare mențiunii „accept condițiile pentru activarea facturii prin e-mail”. Este important de reținut că începând cu data de 1 iunie a.c., odată cu alegerea acestei opțiuni, factura nu va mai fi expediată prin poștă, sub formă tipărită.

Prin folosirea platformei on-line, clienții Aquatim se bucură și de alte câteva avantaje: pot plăti factura de apă în siguranță, de acasă, cu un card bancar, au toate facturile organizate la un loc, scapă de grija scadențelor (sistemul permite setarea unor alarme de plată la scadență, prin e-mail), pot urmări consumul (și depista eventuale defecte etc) și transmite sesizări direct din cont. Informații detaliate se găsesc pe site-ul Aquatim, în „Manualul platformei on-line”, la: https://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.