Clarificări ale Comisiei de Avizare a Adunărilor Publice

Social

Conform Hotărârii 6 din 06.03.2020 a Grupului de suport tehnic-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, toate evenimentele care se desfășoară pe raza MunicipiuluiTimișoara, până la data de 31.03.2020, indiferent că se desfășoară în spațiul public sau în interiorul unor incinte, au obligația să ceară avizul Comisiei de Avizare a Adunărilor Publice. Evenimentele peste 1000 persoane sunt interzise, iar cele între 200 și 1000 persoane trebuie să solicite avizul prealabil al DSP.

Așadar, un organizator de eveniment, la care participă până în 1000 persoane, trebuie să parcurgă următoarele etape:
1. Solicită și obțin avizul prealabil al DSP, dacă evenimentul este de peste 200 de persoane;
2. Depune online o solicitare către Comisia de Avizare a Adunărilor Publice, pe pagina web: www.primariatm.ro/evenimente/
Solicitarea trebuie să conțină în descriere cel puțin următoarele informații:
a). densitatea mulțimii;
b). natura contactului dintre participanți (de ex: festival de muzică sau piesă de teatru, în interior sau în aer liber, amenajarea locului etc.);
c). dacă la eveniment vor fi prezenți participanți înregistrați sau neînregistrați;
d). ocupația participanților și posibila lor expunere anterioară;
e). numărul de participanți care vin din țări sau zone afectate de focare în termen de 14 zile înainte de eveniment;
f). vârsta participanților;
g). tipul sau scopul evenimentului (sportiv, cultural, politic, etc.);
h). durata și modul de călătorie al participanților.
3. Se prezintă la ședința Comisiei de Avizare a Adunărilor Publice

Avizul va fi eliberat online, după întrunirea comisiei.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.